Satu

*Entry nie tak tiru sesiapa yang berkaitan
ianya hasil tulisan saya sendiri.Terima kasih


Tahun nie seriously aku tak faham kenapa segala masalah datang dekat aku.Boleh dikatakan setiap hari aku marah-marah and moody gila.Kalau dulu ada kawan-kawan kelas sehati sejiwa ada,tapi sekarang? everything's different now.Pernah satu hari bila ntah tiba-tiba aku menangis.Bila kawan rapat aku tanya "Liana,kenapa hg menangis?" aku jawab apa? aku jawab aku tension.banyak masalah.Tapi sebenarnya aku tension dengan salah seorang classmate aku yang tak henti-henti nak sakitkan hati aku.Ok.fine.dia lelaki.memang ada orang bagitau aku yang aku kena faham lelaki memang begitu.Tapi at least hormat la aku nie kawan dia.Kawan yang banyak membantu dia waktu dia susah.Tapi last-last dia buat aku macam nie.Tapi bila kena sound dengan sorang kawan yang take care pasal aku nie, dia cakap aku macam nie "wei,aku tak faham betul la kenapa hg nak marah-marah aku tak tentu pasal.At least hang try la senyum sikit." Nah! sekali cakap macam tu depan aku,Perghh! menyusuk lubuk hati terus! tapi aku fikir jugak maybe one of the day are aku bring the problem mai sekolah.Kekadang aku fikir balik aku nak jadi liana yang dulu.Liana yang gila-gila,happening dan gelak sahaja.Hidup yang sentiasa dipenuhi dengan warna-warni.Tapi macam mana nak achieve macam tu sedangkan setiap hari aku ada problem.
Sekarang nie perkataan what the dengan bodoh dah macam sebati dengan aku.Dalam hati aku kalau boleh taknak jadi macam tu.Cakap benda mencarut.Liana sekarang dah macam lain kan? Ada junior tak suka aku,mengutuk aku.

*Please wei,kalau tak suka aku.Bagitau saja.Aku masih boleh accept lagi drpd kutuk aku belakang.

0 talks: