Teman

*Cough* 

Hi and Assalamualaikum
Readers semua sihat?  *cewah!* act macam ada yang baca blog hang tapi takdak sorang pun yang baca.perasan betul! haha,So,today nak buat special entry pasal minachi sorang nie.Mwhehehe.Cantik tak dia? Gadis bunga gituu! Haha,readers mesti tertanya-tanya sapa dia nie? awat dia special sangat? dia artis ka? and so on.Dia just an ordinary teenage girl jea.But she is very special in my life.Cewah! ayat.

Hahaha,nama dia Amiera Asheeda,nama glamor sama jugak.Facebook pun sama.Jadi toksah tanya nama manja ka and so on.Tapi aku panggil dia Asheed.Kami start kenal masa sekolah rendah lagi.Yeah,kami satu sekolah and still sama sekolah sampai sekarang.Hahaha,like seriously aku tak ingat macam mana boleh rapat dengan dia.Tapi,xkisah laa.Biarkan.

Dia nie baik sangat.Kekadang pi cerita dekat dia yang tu yang ni.Dia ada jugak cerita masalah kekadang and i try my best bagi nasihat.Aku admit yg aku bagi nasihat kekadang  merapu and tak boleh pakai langsung.hahaha.And aku tak suka dia sedih.Yelah,sapa suka kalau kawan sendiri sedih? Tambah-tambah kalau melibatkan lelaki.Haish,tension betul! rasa macam nak penyepak lelaki yang sakitkan hati dia tu.Biar depa rasa apa yang dia rasa.Cewah!

Dear Asheed,aku rindu hang.Walaupun dekat sekolah kita tak rapat,aku tak kisah.Biarkan.Haahaha,and terima kasih sebab buat entry untuk aku.Terharu sangat! Seriously.And nama aku Norliana Bt Nor Rashid laa.Tapi takpa,aku tak kisah hang eja salah.Yang penting aku nak hang tau yang aku sayang hang tapi tak melebihi daripada Ammar.Hehehe ;D

p/s:-Thanks for the meaningful friendship.I really appreciate.Sorry if i not perfect but i will try my best to be the best friend for you.Thanks for being the awesome friend for me and willing to hear all my problem.I love you as a friend :)






0 talks: