Untunglaa


Sorry,this picture is not available in this post

Hi and Assalamualaikum
Kelmarin Rabu bersamaan Wednesday bersamaan 26 Januari dan bersamaan 26 Januari
Sepatutnya hari kelmarin hari untuk keluar bersama teman-teman,hari untuk hangout but unfortunately aku tak dapat pi.Yes,aku tak boleh pergi.Sila gelak dekat aku sebab padan muka boo! Liana tak dapat keluaq dengan kawan-kawan dia.Dan dah la kena marah dengan mak.Dia cakap nanti kena culik dengan bangla la,kena bawak lari pi Lombok la apa la.And i was like "ada ka orang nak berkenan dekat aku" but that thinking hanya disimpan dalam fikiran.Nanti pi bagitau depan-depan konfem kena lempang free.Okay bye.Back to story,petang tu jugak hantaq chat dekat ieda mintak maaf bla bla.And that response was received that night.And ida say like this "siap hang Ahad nanti.tau la aku nak kerjakan hang cena" and then the rest is history.Bila tengok depa punya gambaq,mak aih bestnya.tapi tulah,ramai tak dapat pi including me.Haihh.terasa menyesal plus bersalah sebab tak dapat pi.Forgive me dear friend.Dan ini gambaq depa.


Meet Lala,the Malaysian next top model :p




Meet Ida and Nina,bakal model cermin tak jadi :p

This picture is awesome,like seriously



Model kasut Payless

1 talks:

syamimi ishak berkata...

like seriously
aku jeles ><