Nadia


Assalamualaikum and Hi
Feeling quite empty if i didnt updating my blog.So lemme tell a story about my bestfriend Nadia

Nadia ni anak kedua daripada 4 atau 5 beradik.Kecik molek je orangnya.Dia kawan baik aii sejak last year kami kenal.Birthday dia baru je lepas 26 Julai 1996.Dia dah besor kan? Hehehehe.Aii je yang belum besor.Tak cukup bulan lagi.kehkehkeh *padahal lagi berapa hari je pun*.Dia ni kuat,garang.Selalu protect aku kalau ada orang nak marah aku.Kadang-kadang dia suka berleter.Thats what yang makes her special than others.Dia pergi mana-mana kekadang aku mesti ikut.Kalau tak ikut pun duduk jelah dekat tempat sendiri.Seat kami sebelah-sebelah je.Bab nak pekena orang memang kami pro.

Kadang-kadang dia selalu marah aku sebab aku ni lembut sangat.Plus suka sangat tension memanjang.Dia tak suka tension nanti dia pulak betambah tension.Dia ada crush nama dia tettttttt.Rahsia.Hehehehehe.

Even dia tak sestylo perempuan yang suka bergaya sakan.Dia tetap nampak menarik and comel bagi aku.And aku tak pernah rasa even menyesal sekalipun dapat kawan macam dia.Syukur sangat sebab dapat kawan macam dia.You know she is important in my life.

Kalau boleh aku taknak dia rasa tension,sedih and no matter what happens i will always be by her side.

Thanks Nadia sebab selalu ada dengan aku.Thanks sebab dengar aku merapu,merepek,sedih apa semua.Aku sayang hang.Hang sahabat aku dunia dan akhirat.

0 talks: