Birthday Girl


Assalamualaikum and Salam Ramadhan to all Muslims

Sekian lama agak berenggang dengan blog kesayangan dek kerana kesibukan menguruskan hidup,akhirnya dapat jugak menguptodate blog kesayangan.Okay ayat hiperbola.Mesti Cikgu BM bangga dengan aku.Okay,sangat perasan.

Jadi,minggu ini memang minggu yang stres,sedih,gembira,seronok,awesome semua ada.Mana taknya dugaan tu takkan pernah berhenti datang.Itu kan tanda Allah s.w.t. sayang kepada hambanya? Back to story last Friday bukan last Friday night Katy Perry tu ha,it was my birthday! trenggg Happy Birthday To You Liana! okay,ni syok sendiri.Memang seronok sesangat.The best birthday i ever had.Seriously.Dengan kejutan semua ada,Sumpah seronok tapi Harzick spoil mood birthday aku terus.Sungguh benci budak kelas aku tu.Annoying.Rasa macam nak campak dia jauh-jauh.Baru padan muka dia.Lame.Stop taknak cerita pasal dia.Okay,so Nadia and semua form 4 aspuri bagi suprise dekat aku.They prepared a card untuk aku.Ya Allah,sungguh tak terkata apa-apa.Terharu gila.Dengan waktu English Teacher dengan satu kelas wish dekat aku and aku dapat hadiah daripada Nadia.Thanks Nadia.Aku sayang hang.Balik rumah pulak check facebook ramai yang wish.Twitter pun sama jugak.

Thanks for all yang wish.Really appreciate it.Thats all for today.Back will more post later.Bye and Assalamualaikum readers!

*Pictures*

*This cute looking Panda mug ni Nadia yang bagi.tenenene.comel gila.Hehehe.thanks Nadia  :D



*This card comes from form 4 aspuri! Thanks guys! You're all awesome!



*Tweet from Aida.Thanks qurl! :D


*Tweet from Bitedbaa.Thanks sweety :D

 *Tweet from Nabila.Heheehhe.thanks friend :D


*Tweet from my lovely bestfriend Adha! hheheh thanks love you


*Wish from all facebookers.Thanks guys for the wish :)


*From Asheed and Kynaa.Auchhh thanks guys :*


*This make my day.hahahaha.thank you my bestguyfriend,Haikal :D


*And lastly from Kak Trah and Kak Alia.thanks a lot for the wish :D

Dan tak dilupakan Happy Birthday untuk abang saya,Nor Ruzaimi.Semoga panjang umur dan sentiasa jadi abang yang cool dan awesome selalu.Tak lupa jugak terima kasih untuk mak,ayah sebab jadikan hari Jumaat hari yang terbaik.Terima Kasih.

0 talks: