Dissapointed


Hi and Assalamualaikum

It has been few days since i write in this blog.Oh,how i miss this blog.Seriously
Alhamdulillah today is a great day for me.I'm having fun with my bestfriend,Syazana along with Fatin and Ala.This is the first year i go to my friends house.Hahahaha,sooo noob.But there's a thing that disturbed and ruined anything today

I'm feeling happy and excited when Haikal is finally back home.But,more dissapointed when he forgot our promises to raya together and take pictures.Damn you Haikal.Haihh,nampak macam selama ni aku yang bersungguh segala for all this thing.Kalaulah tak skype haritu.....kalau lah tak ajak skype........
I hate myself.i hate myself for liking him about one and half years.I just let him say anything about me.He is totallly a bad guy.Not a good guy.Duhhhhhh.He is more excited in tweeting with other girls.Fine,you never care about me.Im just a friend.I dont know why im behaving like this.

I just feel want to cry right now.I need Nadia,Mimi here.I need them.I need Nina.I need Syazana.They are the only who understands me.I miss them.I just want to leave twitter and get out from Haikal's life and so on.

Sedih weh,sungguh sedih.Aku rindu nak dengar dia nyanyi dekat aku.Aku rindu nak dia cerita macam-macam.Aku rindu moment masa kami skype.Walaupun aku tau memang sangat bosan tapi aku suka.Aku seronok dengar suara dia.Aku seronok dia main gitar.Aku seronok dia mention aku orang yang dia paling teringin nak raya,dah lama tak melawak dengan aku,dengar masalah aku,cakap kena always cool,chill,benda tu semua normal stuff ,wish birthday aku,wish raya dengan :* ini ada sekali,mention macam-macam,seronok dengan aku.Aku rindu nak dengar dia bagitau aku dia teringin nak jumpa aku,shopping dengan aku dekat Queensbay,jalan sama-sama.Rindu semuanya,rindu........................

Benda tu mungkin tak akan jadi kan? Tak mungkin benda tu semua akan ulang balik,tak mungkin.Entah-entah selama ni dia menyampah dekat aku sebab selalu kacau dia.Entah-entah dia dah tak ingin jadi kawan aku,Ughhh,i hate this feeling.

Sangat la seronok kan bila suddenly Hzwn panggil aku kakak.Padahal sama form pulak tu.Plus dia cakap dia sayang aku apa semua.Dia seronok dapat kakak macam aku.Rasa macam itu semua real gila.Tapi itu bukannya permanent.Tak sampai beberapa hari dah dia lupa.Okay,aku syok sendiri,Aku yang terlampau seronok excited.Okay,fine.Thats all for today.Bye,Assalamualaikum.



I'm so sad :'(






0 talks: