Nurul Adha


Hi and Assalamualaikum
This is a story about my another bestfriend,Nurul Adha :D

I meet her at facebook.It started when i dont know whether i or her added in facebook.Then we started to chat with each other sampai la satu hari dia ajak buat relay dengan dia dalam facebook.Dont assume us as a lesbian okay.Then relationship tu kekal sampai la June or July this year.I have to remove that relay coz i have to make another relationship with a boy.Before that,we promised if one of us already have a boyfriend,we must tell.

Dia sangat cantik okay? Seriously sungguh buta mana-mana lelaki yang tak hargai dia.She is too priceless.Aku terajang kalau mana-mana lelaki berani sakitkan hati dia.Siap ekau aku kerjakan.Hahaha.

Dia baik,funny,cool,cantik,semualah.Sungguh,ni first time rasa pointless nak tulis apa sebab terlalu banyak sifat dia.

Dia selalu dengar masalah aku,masalah pasal crush la,apa la.Selalu encourage aku kena kuat.Kadang-kadang teringin sangat nak dia ada dengan aku.Dia baik,serius baik.Kadang-kadang dia ada masalah,aku akan try sehabis mungkin untuk encourage dia supaya dia jadi kuat.Aku taknak dia cepat putus asa,lemah.Kalau boleh aku try nak buat dia happy.

Kalau boleh,harap sangat dapat jumpa dia.Dialah kawan baik aku selain Nadia,Syazana,Nina,Mimi and Paah.She is important in my life.

No matter how far she lives,no matter how far we are apart,aku tak kisah asalkan aku sayang dia as kawan baik aku.

Thanks Nurul Adha for being a good listener,a good friend.Aku sayang kau wei.Kau sahabat baik dunia dan akhirat.Aku harap friendship kita berkekalan sampai bila-bila.


1 talks:

Tanpa Nama berkata...

Dia ada kat mna?cam best pla klau dpt knal dia ni