Kapal terbang


Assalamualaikum dan Hi

Berita masih lagi dalam mood MH370
Thats good sebab sekurang-kurangnya gosip ntahpape tu stop la ye
Udah-udah gosip artis tu.Merepek,propa je lebih
Oh,kepada yang minat artis Malaysia tu jangan marah ye.No offense
Jangan cakap teman tak mengaku teman orang Malaysia udah le

Okay,
Jadi aku nak cerita pengalaman aku naik kapal terbang
Sebab kenapa aku nak cerita?
Sebab aku dah tengok banyak budak *panggilan untuk mereka sebab perangai nampak tak matang
tulis benda yang merepek pasal MH370
Panas hati beb baca.Depa buat serupa depa tau semuanya
Secara tiba-tiba muncul pakar aviation,pakar engineer,pakar commentator
Ya Allah,serius banyak.Tambah pulak pakar politik
Pakar paranoid dengan tarikh? Pun ada.Haih
Yang cakap tu remaja seusia dengan aku kot.Sedih? Pun ada.Haih.Okay lets stop right here

Ada mak orang Sabah nak balik kampung ofcourse kena naik flight
Tapi nak balik tu jarang.Setahun sekali.Bila balik je pastu balik Penang balik mesti rindu
Nangis? Mestilah.Ada makcik,sepupu jauh.Nak jumpa pun jarang.Balik je makin besar.
The best part is,dapat naik flight setiap tahun ewah.
Memang masa naik tu nampak scary but seriously juruterbang and semua krew tu akan buat
yang terbaik untuk pastikan semua penumpang dalam keadaan selamat and selesa
walaupun langgar awan,lalu atas banjaran titiwangsa,it mean that was their job
kenapa nak pertikaikan yang tu?

Aku taktahu,
aku rasa dah penat nak baca segala comment dekat facebook,even group yang aku join aku out sebab tak larat nak tengok budak-budak melayu bergaduh sama sendiri.Politik lah apa.Rasa diri dah besar.Dah mampu nak pegang dunia dengan tangan sendiri.Gitu.

Hmm,kepada keyboard warrior di luar sana,tolong la takyah buat statement membabi buta.Korang ingat korang dah cukup terer ke nak buat statement cmtu? Aku baca ni pun rasa macam nak lempang je.Hm,ntahla.Thats all

Bye,Assalamualaikum



0 talks: