If This Was A Movie

*Jangan curi,Kalau curi jugak aku mai duduk dekat tepi tingkap malam nie.LOL XP

I like him for a year rite now.Eh yea kea?  Hamboi kemain lagi cik liana nie ha.I like for a year,five year laa.Cepuk mau? Okay,merepek.But seriously i like him u know?  Bukan dalam picture tu haa,that picture is only for display.Its a guy from twitter.Yeah.thats him.Hello guy.Okay,goodbye.Dulu when dia letak in a relationship dengan orang lain,after that terus frust.Bagitau Nina,dia pulak pi bagitau dekat semua form 3 aku patah hati.Balik-balik jadi famous sat.Semua pakat tanya "Eh,Liana hang patah hati ka?" "Liana,heartbroken?" And the rest is history.But then after few months tak contact dia,suddenly one day cakap dengan dia balik.Haihhh.He is like my wonderwall,my pencerita masalah,my teman merepek and so on.But what can i do if he likes other girl? All i can do is just redha and value the friendship.Haihhh.




0 talks: