Keciwok!

okey, aku sgt keciwok (perkataan baru bagi kecewa serta kuciwa)
ya,tgk laa header blog  aku nie.buruk kan?
angguk kalau setuju!
waa! aku keciwok gila bila photoshop takdak
dalam hati nie duk cakap apa laa abg nie,awat xinstall photoshop? bikin aku merana ja
cuba tgk blog aku nie:-
 tgk laa header,adoii! buruk gila!
aku rasa mcm nak nangeh ja bila tgk blog aku sendiri :(
okey,untuk senangkan hati aku nie,aku tgk blog org lain.
Bila bukak,Ya Allah! cantik gila doh!
sekurang-kurangnya hati aku senang sikit :D
jom tgk blog2 yg aku suka tgk :D


blog nie aku suka tgk sbb background dia,header dia.
perghh! cantik gila siot!


yg nie pulak aku suka tgk sbb header dia
perghh! Bruno Mars kot!
and dia guna photoshop kot
rasanya :D



yg last nie pulak aku suka baca post dia.
menarik gila!
header pun cantik :D

Kesimpulannya,aku hanya meluahkan perasaan aku.itu saja.
p/s:-maaf sebab guna aku berbanding yana dlm entri lpas.
maybe rasa yg tu terbaik utk aku kot :D

3 talks:

Syat0za Zai berkata...

salam, heyy ^^, blog anda pon cantik.. jgn rasa merendah diri :D kite kene yakin,, yeah!! anda usaha yek, just try and error boleh buat anda berjaya ^^,

Unknown berkata...

@SyatOza.terima kasih utk nasihat tu.
saya akn try usaha :D

mushee murtadza berkata...

err adk i BW then die jumpe. pastu die gtau i. and skrg I bangga hehe BRUNO MARS tu blog i kot muahaha. and and i dh tuka header bru XD