Kaka Aiman!

Haish,lama betul xupdate blog nie kan? rasa macam duduk dekat second home macam bertahun-tahun pulak sampai perkembangan berita mak nenek semua tak tahu.Apalaa!.Nnti nak try bawak lappy secret2 blik second home nnti.Bole la update selalu.Hahaha :D.Confirm kena terajang dengan Mak Tiri nnti :D.Haish.stop kat sini okey.Nak cerita pasal kaka tersayang nie :D




So,orang comel sebelah nie nama dia Kak Aiman Najwa.Tapi panggil Kak Aiman jea dekat dia.Start kenal masa form 1 dekat sekolah DHAS dulu sebelum pergi DOB. Satu dorm dengan dia and sebelah katil dengan dia.First-first masa jumpa dia agak malu jugak la tapi lama-lama dah boleh merepek dan segala bagai.Seriously dia orang pertama yang aku paling sayang dekat sekolah tu.Aku share everything dengan dia dari A sampai Z.Lepas 3 bulan dekat sekolah DHAS,alih-alih kena  pindah pergi DOB.Adoii! sedih gila kot masa tu.Malam tu nangis ja sebab sedih nak tinggalkan dia.Dia orang last yang tulis words dalam buku special aku.Lepas pindah pi DOB and duduk dekat hostel,boleh dikatakan setiap minggu aku call dia.Betapa aku sayang dia sebagai seorang kakak.Aku share everything dengan dia.Tapi
masa form 2,kitorang tak rapat  and dia pulak pindah pergi Teknik Taiping.Lagi la tak rapat.Tapi start  tahun nie kitorang rapat  balik.Seriously rindu gila  mati!
                                                   
                                                    
                                                 
                                             ily<3

0 talks: