Yes! You!


Oh yeah hello peeps!
So for special day today,
saya nak promote orang diatas ini :)
*sorry Farzana Aida,saya ambil gambar anda tanpa kebenaran :D
so for intro dia sangat cantik bukann?
oh yeah! sila angkat kaki dan tangan anda jika setuju!
*confirm jika anda berbuat begitu,anda akan jatuh! haha :D
so,for guys anda berminat dengan dia?
oh.sorry.dia sudah dimiliki!
nak jugak dia?
confirm anda kena pelempang free tanpa bayaran :)
okey.start kenai dia masa sekolah rendah dulu.
ala.masa budak2 lagi.
ya.start satu kelas dengan dia darjah 1 sampai darjah 6
mesti semua terkejut kan?
ataupun mesti cakap mcm nie
*fuyoo! depa nie satu kelas dari darjah 1 sampai 6!
 -sila gunakan loghat penang-

seriously,sapa yang satu kelas dengan dia,
memang confirm meriah kelas tu.
sebab dia nie sorang yg gila-gila,happening,cool dan mcm2 lagi laa
sebab masih ingt lagi masa dulu2,
sama minat harry potter,main tongkat laa,main jampi tu semua laa
*lumos,winggardianleviosar*
entah betul ka  tak aku tulis tu
memang waktu zaman dulu-dulu sangat seronok!
i admit that i kinda missed that moment
kan bagus kalau masa boleh tukar balik.
boleh laa aku pi masa tu dulu.
and aku masih ingat lagi masa tu punya laa nak tau
segi tiga bermuda tu apa sampai bawak hampir semua budak kelas pi 
library seberang jaya.tengok2 tutup sebab haritu hari Nuzul Quran
last2 singgah rumah dia pi lepak situ :)
*really2 missed that moment

p/s:-for Farzana Aida@ Aida
sorry sebab bersikap sombong
tahu tak sebab pa?
sebab takut!
takut nak tegur  kamu
ya2 sangat2 takut!
entah sebab apa taktau laa
tpi yg pasti mcm tu.
tpi jgn risau sebab saya tak langsung
lupa kamu.
truth is saya sayang kamu
as a friend :) and fullstop :)

2 talks:

Farzana Aida berkata...

SAYA NAK MENANGIS :(

Unknown berkata...

@Farzana Aida
aww! jgn nangis!
i don't wanna see your cry!