Saya Jawab 100% betul

Hi and Assalamualaikum fellas :)
So,today disebabkan kebosanan yang amat,
i have decided to join this contest! Hopefully menang la kan?
Amin :)


Btw,kalau nak join contest nie ada caranya :)


 Copy banner ni and paste dkt entry korang. Korang mesti buat entry bertajuk "Saya Jawab 100% betul"
 Kalau nak enter contest ni, bagi link blog dkt comment ! 
 Peserta hanyalah pengguna maxis !
Tag 2 org bloggers atau rakan anda
 Like page ni pleaseee AUCHAK
 Follow blog ni <3 (anda mesti ada blog) 

Hadiah pun awesome!!!!


Tempat Pertama : 


TOP UP RM 5


Tempat Kedua :


TOP UP RM 3


Tempat Ketiga :


 Edit FULL blog !

Nie jawapan untuk soalan tu :)

1. Apakah kaler kegemaran saya

Blue,Purple,Pink

2. Tahun apa yang saya dilahirkan


1997/Tahun Lembu

3. Bilakah trademark SimpleTapiFabulus di anjurkan dlm blog ni?


2009

4. Berapa kali saya tukar URL blog ini? Antara 3 - 5 


3 kali

5. Laman web apa yang aku suka buka?

Facebook
Youtube

6. Aku bangun lambat atau awal ?
Awal

7. Aku pakai tudung atau tidak?


Semestinya Pakai

8. Di mana aku belajar?
SMK Gemilang


9. Adakah aku pernah couple?

Pernah


10. Apakah nama tengah aku?

Maisarah


tagged to

0 talks: