Holes Inside


Hi and Assalamualaikum *sambil duk tahan air mata*

Expectation bila first week of sekolah semuanya akan full of happiness.Tapi betul laa orang cakap,kadang-kadang bila duk rasa terlampau gembira nanti mesti terlampau sedih.Mata duk merah gila kesan pi tonyoh banyak kali.Memang mencari maut betui.Haihh

Tipulah kalau aku tak cakap aku tak sedih bila Ili pi teknik, memang sepatutnya time tu aku nak sedih tapi mata aku tak boleh nak nangih.Aku taktau pasaipa.Aku duk pikiaq macam mana kalau nanti Ieda keluaq? Nina keluaq? Mimi keluaq? Me'a keluaq? errghhh.Acano?

Memang tak dinafikan sepanjang duduk 4 tahun hostel nie ha dah macam-macam kenangan pahit dengan manis.Tambah pulak kami semua nie batch yang paling sikit.Memang special  kami semua nie ha.Tahun lepas memang tahun yang awesome gila sebab kami semua PMR kan.Yelah,study sama-sama.Makan pun ramai-ramai.Masalah pun share sama-sama.Memang totally miss  semua nie.

 Eventhough depa dapat result better daripada aku,aku tak pernah rasa benda tu halang aku daripada kawan depa.Malah,aku rasa bangga sebab depa dah berjaya dapat keputusan yang terbaik.The truth aku sayang hampa weh.terlalu sayang.Kalau ikutkan hati nak tangkap gambaq kita ramai-ramai.Tapi dah takdak kamera,nak buat macam mana? Haihhh

Memang rasa untung gila   dapat kawan macam Nadia yang selalu bagi nasihat,berleter apa semua,Mimi yang comel,lawak walaupun kadang-kadang kena beletiaq jugak,Pa'ah yang sangat lawak,Nina yang kerja duk merapu dengan dia and dia pandai,Ida yang cute and baik awesome pandai apa semua,Me'a yang suka duk melawak merapu bagi orang gelak and Lala yang cantik comel yang jugak suka bagi aku gelak.And last but not least Nad yang cantik comel yang jugak suka bagi aku terhibur tengok dia.Yeah,memang depa semua nie ha takdak galang gantinya


Kepada mereka yang baca this post, i just wanna say that no matter what condition pun,aku tetap sayangkan hampa.Kalau dapat tawaran sekolah yang lebih baik daripada Dato'Onn,just go and study elok-elok tau.bagi dapat straight As dalam SPM.Jangan habiskan air mata hampa untuk benda yang tak patut hampa tangisi.Aku takmau tengok hampa sedih.Okay dah.Tak sanggup nak tulih lagi.

Sekian,assalamualaikum and goodbye.Sincerely,from your friend

0 talks: