Memories


Hi and Assalamualaikum.See those pictures? Gambar tu masa bulan  Januari tahun lepas.Time tu baru form 3.Masa tulah  baru kenal Nadia.Tak sangka kan masa cepat berlalu?  Tengok-tengok dah masuk form4.Alahaii.time flies away too fast kan?

Okay,now nak cakap apa? Sat.aku blank.Batman tolong!!! Help me! Okay,that is soo merepek.Mai tang mana mention nama Batman pun taktau.

Back to story today,last Friday evening *bukan last Friday night lagu Katy Perry tu ha,one of my roommates merangkap best friend aku iaitu Husnina Jalil dapat MRSM.U Know MRSM mana? Tun Ghafar Baba dekat Melaka tu? Aiyoo! sooo far away okay? Sat.mai nak dendangkan lagu.Far far away.And i  dont anything but to see her face.Entah betul ka tidak aku main hentam ja.That moment bila dapat tau dia dapat okay time tuu air mata nak jatuh dah.And i was like sabaq Liana,jangan sedih time nie.Bila lepaih makan pi rollcall,tudia! ayaq mata jatuh berderai macam air terjun Niagara.Time tuu jadi famous sat.Yelah,pakat mai tanya "Awat hang nangih?" "Liana,kenapa nangis nie?" "Kak Liana kenapa?" makin ramai yang tanya makin deras air mata mengalir.Tak digambarkan perasaan ketika itu.

Tapi macam mana pun aku sebagai salah seorang rakanmu, ulang suara rakanmu *acewah* ingin memberitahu bahawa good luck dekat sekolah baru okay? Insya-Allah you can do it.Thanks for the friendship about 4 years.Aku really hargai gila.Lepaih nie kiranya aku sorang jelah form 4 dalam bilik kita.And jangan lupa cari boyfriend sorang dekat aku nanti *Okay,yang nie boleh mintak penyepak banyak-banyak.Hahahaha.LOL JK*

0 talks: